loading...
تم تولد و جشن تولد
tala بازدید : 120 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (1)

ریسه بادکنک

ریسه بادکنک برای تولد

امروز آموزش ساخت ریسه بادکنک به شکل رنگین کمان رو براتون آماده کردیم . امیدواریم به دردتون بخوره.

طرز ساخت ریسه بادکنک

balloonbannerDIY12

گام اول: ابتدا بادکنک ها را به دسته های چهارتایی یک رنگ تقسیم کنید. شما می توانید از همه رنگ های رنگین کمان استفاده کنید یا تنها  رنگ های نزدیک به هم در طیف رنگ ها را انتخاب کنید.

balloonbannerDIY13

گام دوم: بادکنک هایتان را باد کنید. بهتره از یک نیروی پرنفس کمک بگیرید به جای اینکه باد کردن این همه بادکنک براتون خاطره انگیز بشه!

balloonbannerDIY14

گام سوم: مقداری نخ محکم -پیشنهاد می کنم از نخ نایلونی استفاده کنید- و یک سوزن بلند فراهم کنید.

balloonbannerDIY15

balloonbannerDIY16

گام چهارم: سوزن را نخ کنید و از دم هر چهار بادکنک -که قبلا دسته بندی کرده بودید – به صورت متوالی رد کنید.

balloonbannerDIY17

گام پنجم:نختان را از دو طرف بکیشد تا هر چهار بادکنک کنار هم قرار بگیرند. یک رشته نخ ۳ تا ۵ سانتی متری در انتهای کار باقی بگذارید.

balloonbannerDIY18

گام ششم: چهار بادکنک را کنار هم محکم نگه دارید  و نختان را گره بزنید.balloonbannerDIY19

گام هفتم: مرحله قبل را برای بادکنک هایی که در گروه های چهارتایی دسته بندی شده بودند، تکرار کنید. برای ریسه بادکنک  که مشاهده میکنید از ۱۸ دسته بادکنک استفاده شده است.از شش رنگ و از هر رنگ سه دسته.

balloonbannerDIY21

گام هشتم: یک رشته نخ را با استفاده از سوزن از بین یک گروه چهارتایی بادکنک عبور بدید، به طوریکه که حداقل از بین دو تا از بادکنکها عبور کند.این کار کمک می کند بادکنک ها محکم در جای خود قرار بگیرند.

balloonbannerDIY22

گام نهم : باز هم  یک گره چهار تایی با فاصله حدودا ۱۵ سانتی متری از بادکنک های قبلی از سوزن نخ رد کنید. اگر قصد دارید ریسه بادکنک تان مثل رنگین کمان به نظر بیاید  ابتدا از تمام بادکنک های رنگ قرمز سپس نارنجی، زرد طبق ترتیب رنگ های رنگین کمان استفاده کنید.

balloonbannerDIY23

balloonbannerDIY24

گام دهم: دو طرف ریسه  به اندازه ای که فکر میکنید نخ برای نصب ریسه بادکنک باقی بگذارید.

balloonbannerDIY25

به شما تبریک می گویم شما صاحب یک ریسه رنگین کمانی از بادکنک ها شده اید.

balloonbannerDIY10

 

منبع ::  سایت پومک

tala بازدید : 348 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

در این آموزش به شما طرز ساخت آویز گل کاغذی (توپک کاغذی) را به شما یاد می دهیم. این توپ های کاغذی برای تزئین تولد فوق العاده اند.

وسایل مورد نیاز برای ساخت  آویز گل کاغذی:

  • ۸ عدد کاغذ تیشو به رنگ (های ) دلخواه
  • قیچی
  • مقداری نخ

تزئینات تولد

دستورالعمل ساخت آویز گل کاغذی:

Crepe Paper Flowers – Pom Pom P2

گام اول: هشت لایه کاغذ را روی هم قرار داده و به صورت آکاردئونی آن را تا بزنید. هر چه عرض تای کاغذ شما کمتر باشد نتیجه کار ظریف تر خواهد بود.

سپس تمام لایه ها روی هم فشار دهید.

Crepe Paper Flowers – Pom Pom P3

گام دوم: با سیم وسط لایه های تا زده شده را به هم گره بزنید.

Crepe Paper Flowers – Pom Pom P4

گام سوم: هر دو لبه کاغذ را به شکل بیضی برش دهید.

Crepe Paper Flowers – Pom Pom P5

گام چهارم: با باز کردن لایه های کاغذ شاهد باز شدن یک گل کاغذی خواهید بود.

Crepe Paper Flowers – Pom Pom P6

 

Crepe Paper Flowers – Pom Pom P7

 

 آویز گل کاغذی

منبع ::پومک

tala بازدید : 108 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

کلاه تولد یکی از مهمترین وسایل تزیین تولد به شمار می رود. برای این که جشن تولد چشم نواز برگزار شود انتخاب یک کلاه تولد زیبا مهم است. در این پست طرز ساخت یک کلاه با طرح رنگین کمان به شما آموزش می دهیم.

کلاه تولد

راهنمای ساخت و تزیین کلاه تولد

اینجا وسایلی که برای ساخت کلاه تولد نیاز دارید را میبینید:

۱٫ الگوی کلاه تولد (
۲٫ قیچی
۳٫ چسب تفنگی
۴٫  روبان
۵٫ منگوله
۶٫ پانج
۷٫ کش نازک
۸٫ چاقو

۱٫ ابتدا قالب کلاه  تولد  را بر روی کاغذ سفید چاپ کنید. من استفاده از کاغذ عکس مات با وزن متوسط توصیه می کنم​​. سپس دورتا دور طرح کلاه تولد را ببرید.

۲٫ کلاه تولد را از قسمت اضافی کناری تا بزنید.

۳٫ خط خاکستری سمت راست کلاه تولد را با چاقو بشکافید.

۴٫ قسمت تا خورده را از شکاف رد کنید و درز کلاه  تولد را چسب بزنید.

۵٫ با نوار لبه کلاه را تزیین کنید.

۶٫ منگوله تان را به سر کلاه بچسبانید .

۷٫ دو طرف کلاه را سوراخ کنید. ۱۸ سانتی متر از کش را جدا کنید. کش را از سوراخ عبور بدید و از طرف داخل کلاه گره بزنید.

به همین راحتی شما صاحب یک کلاه تولد بسیار زیبا شدید. شما می توانید نوار لبه کلاه را با سلیقه خودتان تغییر بدید تا کلاه هایتان تنوع داشته باشند.

منبع: پومک

tala بازدید : 22 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

 

گل پارچه ای

 

آموزش ساخت گل صد پر پارچه ای 

 

برای ساخت این گل زیبا به مقداری پارچه ضخیم و چسب حرارتی نیاز دارید ( میتوانید از انواع پارچه های پشمی یا با بافتی مشابه استفاده کنید ).

 

گل پارچه ای

 

برای ساخت هر گل به 3 نوار با طول های 20 و 15 و 10 سانتیمتر و عرض 5 سانتیمتر نیاز دارید ؛ هر نوار پارچه ایرا پس از برش از وسط تا کنید و با چسب دو سر پارچه را به هم بچسبانید سپس 2/3 بالای نوار را با قیچی برش بزنید ( در تمام طول نوار این برش ها را تکرار کنید ).

 

گل پارچه ای

 

تکه پارچه ای گرد برای زمینه کار در نظر بگیرید ، بلندترین نوار را با چسب به صورت گرد روی پارچه بچسبانید ؛ نوار دوم را جلوتر از نوار قبلی قرار دهید و بچسبانید.

 

گل پارچه ای

 

نوار آخر و کوچکتر را جلوتر از نوار دوم قرار دهید و با چسب بچسبانید ، ادامه نوار آخر را به سمت مرکز بچرخانید تا شکل گل تکمیل شود ؛ این گل های زیبا را میتوانید در رنگ های مختلف تهیه کنید ؛ همچنین میتوانید از این گل ها برای انواع تزیینات استفاده کنید.

 منبع ایران کوک

tala بازدید : 36 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

 

غذای کودک

 

میان وعده موز و شکلات

 

موز 1 عدد  .  شکلات تخته ای 50 گرم  .  روغن مایع 1 قاشق غذاخوری

پودر قند 1 قاشق غذاخوری  .  ترافل رنگی مقدار لازم  .  مربا یا مارمالاد مقداری  .  خامه مقداری

 

طرز تهیه : شکلات را تکه تکه کنید و داخل کاسه ای بریزید ، روغن مایع و پودر قند را نیز اضافه کنید ، کاسه را روی حرارت بخار آب قرار دهید تا شکلات آب شود سپس مواد را باهم مخلوط کنید ( روش بن ماری ).

 

موز را به 4 قسمت تقسیم کنید و هر موز را تا نیمه داخل شکلات بزنید سپس داخل ترافل رنگی بزنید ، موزها را داخل بشقاب قرار دهید و روی آن ها را با خامه و مارمالاد تزیین کنید ؛ میتوانید از پودر نارگیل ، پسته و … بجای ترافل استفاده کنید ؛ همچنین استفاده از مارمالاد سلیقه ای میباشد.

 منبع ایران کوک

tala بازدید : 41 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)


تزیین غذای کودک

 

درخت پاییزی با بیسکوییت و شکلات

 

برای تزیین غذای کودک و ساخت این درخت های جذاب و خوشمزه به مقداری بیسکوییت شور یا بیسکوییت ساده ، شکلات ، کره ، خمیر مارزیپان و رنگ خوراکی نیاز دارید.

 

خمیر مارزیپان را با توجه به آموزش داده شده تهیه کنید و به رنگ های سبز ، زرد ، قرمز ، نارنجی و … رنگ آمیزی کنید ، خمیر را روی سطح کار نازک پهن کنید و با استفاده از قالب یا چاقو مدل برگ درآورید.

 

شکلات را تکه تکه کنید و داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت بخار آب قرار دهید ، هم بزنید تا با حرارت بخار آبشکلات آب شود سپس به اندازه 1/4 شکلات آب شده کره اضافه کنید ، هم بزنید و پس از اینکه مخلوط شد از روی حرارت بردارید.

 

داخل سینی کاغذ روغنی قرار دهید ، بیسکوییت ها را روی سطح سینی با فاصله مناسب بچینید ، برگ های خمیری را روی بیسکوییت ها بگذارید ( برای چسبیدن خمیر به بیسکوییت به مقدار خیلی کم پشت خمیر را با آب یا خامه نمدار کنید ) ، پس از چسباندن برگ ها شکلات را در قیف بریزید و به شکل تنه درخت طرح بزنید.

 

سینی را به مدت 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا شکلات بسته شود سپس سرو کنید ( برای جلوگیری از مرطوب شدن درخت ها را بیش از اندازه در یخچال قرار ندهید ) ، این بیسکوییت ها یکی از گزینه های جالب و خوشمزه برای جشن تولد و مهمانی کودک میباشد.

 منبع : ایران کوک

tala بازدید : 27 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)


بیسکوییت چای

 

بیسکوییت چای دارچینی

 

آرد 1/2 لیوان  .  پودر نارگیل 1/2 لیوان  .  روغن جامد یا کره آب شده 1/2 لیوان

شیره خرما یا انگور 5 قاشق غذاخوری  .  پودر دارچین 1/2 قاشق چایخوری

نمک 1/8 قاشق چایخوری  .  اسانس وانیل چند قطره  .  شکلات تخته ای مقداری

 

بیسکوییت چای

 

طرز تهیه : تمام مواد را داخل کاسه ای بریزید و با انگشتان دست مخلوط کنید تا بافتی مانند خرده نان پیدا کند ، مواد را روی سطح کار قرار دهید و شروع به ورز دادن کنید تا خمیری نرم و یکدست شود سپس خمیر را با وردنه به ضخامت 1 سانتیمتر روی سطح کار پهن کنید.

 

بیسکوییت چای

 

با کاغذ الگویی مانند کیسه چای درآورید ، الگو را روی خمیر قرار دهید و برش هایی به شکل کیسه چای از خمیر دراورید ، ته سینی فر کاغذ روغنی قرار دهید و خمیرها را داخل سینی فر بچینید سپس بخش بالایی هر خمیر را برای عبور نخ سوراخ کنید.

 

بیسکوییت چای

 

سینی خمیرها را داخل فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 15 دقیقه قرار دهید تا بیسکوییت ها بپزند ، پس از پخت سینی را از فر خارج کنید و کناری قرار دهید تا بیسکوییت ها سرد شوند.

 

بیسکوییت چای

 

مقداری شکلات تخته ای را خرد کنید و داخل کاسه ای بریزید و روی حرارت بخار آب قرار دهید و هم بزنید تا نرم شود سپس به نوبت انتهای هر بیسکوییت را داخل شکلات بزنید ، اجازه دهید شکلات ها بسته شوند سپس بیسکوییت چای را سرو کنید.

 

نکته ها : این بیسکوییت ها در ظرف دربسته تا چندین روز قابل نگهداری میباشند ، میتوانید به جای شیره از عسل یا پودر قند هم استفاده کنید.

منبع : ایران کوک

tala بازدید : 40 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کارت پستال

 

آموزش ساخت کارت تولد شیک

 

برای ساخت کارت دعوت تولد ساده و شیک به مقوای سفید ، کاغذ رنگی ، ماژیک مشکی ، خودنویس مشکی و چسب مایع نیاز دارید.

 

مقوای سفید را به شکل مستطیل با طول 20 سانتیمتر و عرض 15 سانتیمتر برش بزنید ( میتوانید بنابر سلیقه طول و عرض مستطیل را کوچک تر در نظر بگیرید ) سپس مستطیل را از وسط تا بزنید.

 

کارت پستال

 

با ماژیک مشکی روی مقوا طرح هایی بکشید سپس با استفاده از خودنویس کوچک ار خط هایی به همان شکل اما باریک تر رسم کنید ( میتوانید هر طرحی دوست دارید روی مقوا بکشید ، همچنین میتوانید از انواع ماژیک های خمیری ، اکلیلی و … برای رسم اشکال استفاده نمایید ).

 

کارت پستال

 

بخش جلویی مقوا را خالی بگذارید ، تکه ای کاغذ رنگی برای بخش میانی کارت به شکل بیضی برش بزنید و نصف این بیضی را با کمک چسب مایع روی بخش میانی و جلویی کارت بچسبانید ( میتوانید اشکالی مختلفی مانند مثلث ، نیم دایره ، ستاره و … بنابر سلیقه تان از کاغذ رنگی برش بزنید و بچسبانید ).

 

کارت پستال

 

برای روی کاغذ رنگی بیضی ای به همان شکل اما کوچک تر از مقوای سفید برش بزنید ، روی مقوای متنی که دوست دارید با خودنویس بنویسید و روی کاغذ رنگی بچسبانید ( میتوانید داخل کارت متن دعوت تولدتان را بنویسید و به مهمان ها دهید یا اینکه داخل کارت عکس یا یادداشتی زیبا قرار دهید و به دوست تان هدیه نمایید ).

 

منبع : ایران کوک

tala بازدید : 67 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش کاردستی با کاغذ  چند کاره مار ریسه ای را در ادامه ببینید:

 

شیوه ساخت کاردستی مار کاغذی بسیار آسان است  و شما می توانید آن را با مقوای رنگی و یا با دور ریختنی هایی مثل برگ مجله های قدیمی درست کنید.

ابتدا چند مدل از استفاده های این کاردستی را ببینید ، بعد آموزش مرحله به مرحله کاردستی مار را در ادامه بخوانید.

 

تزیین محل جشن تولد کودکان با ریسه های کاغذی رنگارنگ / کاردستی مار:

 

 

1x1.trans کاردستی مار ریسه ای، برای تزیین اتاق و جشن تولد کودکان

 

 

تزیین محل جشن تولد

 

تزیین  منزل با کاردستی /  تزئین شومینه با کاردستی ریسه :

 

 

1x1.trans کاردستی مار ریسه ای، برای تزیین اتاق و جشن تولد کودکان

 

 

نکته : دقت کنید کاغذ نزدیک حرارت شومینه نباشد تا خطری ایجاد نشود.

 

مواد اولیه  و روش ساخت این کاردستی بسیار ساده  می باشد و این کاردستی برای رده سنی مهد کودک تا بزرگسال مناسب است.

 

 

مواد لازم برای کاردستی مار ریسه ای یا زنجیر کاغذی :

 

 

مقوای نازک یا مجلات قدیمی با کاغذ گلاسه ( کاغذ این کاردستی نباید خیلی نازک باشد)

قیچی

خط کش

نوار چسب

چشم عروسکی  (یا مداد برای نقاشی کردن چشم مار)

چسب مایع

 

آموزش طرز ساخت کاردستی مار ریسه ای یا زنجیر کاغذی:

 

در مرحله اول، به تعداد لازم کاغذ یا مقوای نازک را مثل عکس زیر به صورت مستطیل کشیده ببرید.

بعد مانند عکس زیر، هر مستطیل را به شکل حلقه در آورده و با نوار چسب بچسبانید.

مستطیل بعدی را از درون حلقه قبلی رد کرده و بانوار چسب بچسبانید.

این کار را تا جایی که دوست دارید ادامه دهید.

هر چه مستطیلهای بیشتری را بچسببانید  کاردستی مار کاغذی شما دراز تر خواهد شد.

1x1.trans کاردستی مار ریسه ای، برای تزیین اتاق و جشن تولد کودکان

 

در این مرحله چشم  مار را به شکل دایره و زبان مار را مانند عکس زیر از مقوایی با رنگ متفاوت ببرید.

برای چشم مار می توانید از چشمهای عروسکی استفاده کنید و یا با ماژیک یا مداد ، دایره سیاهی را برای چشم مار نقاشی کنید.

کاردستی با کاغذ

 

در آخرین مرحله از درست کردن این کاردستی قشنگ و آسان، چشم و زبان کاردستی مار کاغذی را بچسبانید .

 

 

از این کاردستی برای تزیین دیوار و یا سقف اتاق نوازدان متولد سال مار ( سال ۱۳۹۲)، می توانید استفاده کنید.

 

 

1x1.trans کاردستی مار ریسه ای، برای تزیین اتاق و جشن تولد کودکان

 

نکته: در صورتیکه  برای این کاردستی چشم و زبان نگذارید، این کاردستی به صورت ریسه کاغذی یا زنجیر در می آید که برای تزیین دیوار یا سقف اتاق کودکان، نوزادن و یا محل جشن تولد مناسب است.

نمونه کاردستی ریسه کاغذی با  کاغذ های نقش دار، شما می توانید با مواد دور ریزمی مثل صفحات رنگی و عکس دار مجلات قدیمی این کاردستی زیبا را درست کنید.

tala بازدید : 33 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

کودک من

وسایل مورد نیاز شامل : کاغذ فوم - برگه A4 یا برگه پرینت گرفته شده - مداد - قیچی - چسب آبکی - یه نوار کشی - پانچ- برس رنگ - اکلیل(اختیاری است) و چیزهای مخصوص تزیین که بستگی به خودتون داره

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای مربوطه

tala بازدید : 18 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

شاید وقتی صحبت از کیک تولد می شود، بیشتر مردم فکر می کنند که باید کیک تولد را از قنادی خرید. در حالیکه خیلی از خانم ها برای خودشان انواع کیک را درست می کنند، ولی  هیچ وقت به فکر درست کردن کیک تولد در منزل نبوده اند.

 

 در این نوشته روشی آسان و مقرون به صرفه برای درست کردن کیک تولد آموزش داده شده است که با استفاده از قالبهای معمولی گرد و مستطیلی درست می شود. برای درست کردن این نوع کیک نیاز به مهارت قنادی حتی مهارت خامه کشی روی کیک ندارید و تمام کارهای  این مدل توسط افراد مبتدی و حتی کودکان  بالای ۱۰ سال  و نوجوانان به سادگی قابل انجام است.

با این آموزش شما می توانید کیک تولد برای هر سنی را فقط با استفاده از  دو نوع قالب کیک ( قالب گرد سوراخدار و قالب مستطیلی ) درست کنید و در پایان با استفاده از وسایل معمولی مثل اسمارتیز یا پاستیل آن را تزیین کنید.

دو نمونه از کیک تولد اعداد را که با اسماتیز تزیین شده در تصاویر زیر می بینید.

تزیین کیک تولد با اسماتیز با تم رنگین کمان:

تزیین کیک

تزیین کیک

 

تزیین کیک تولد تک رنگ با رنگ بندی آبی روشن و تیره

شما می توانید از هر رنگ بندی – مثلا رنگ صورتی برای کیک تولد دخترانه – استفاده کنید.

تزیین کیک

تزیین کیک

مواد لازم برای تهیه کیک تولد خانگی :

دو بسته پور کیک ( که به تخم مرغ، روغن مایع و شیر نیاز دارد)

قالب کیک گرد سوراخ دار و مستطیل

خامه آماده کیک

اسمارتیز

سینی زیر کیک

کاغذ

مداد

قیچی

آموزش تهیه کیک تولد عدد ۲ :

نکته : روش پخت کیک عدد ۲ به عنوان نمونه آمده است. طرز تهیه بقیه اعداد هم در انتهای این نوشته آمده است.

برای درست کردن کیک عدد ۲ برای دوسالگی به دو قالب کیک به شکل متسطیل و دایره سوراخ دار مانند عکس زیر نیاز دارید.

در مرحله اول می توانید دو بسته پودر کیک آماده خریداری کنید و طبق دستور پشت پاکت کیک ها را بپزید:

کیک تولد خانگی

کیک تولد خانگی

ابتدا باید شابلون عدد ۲ را تهیه کنید . برای این کار، نقش قالب را روی یک کاغذ پیاده کنید و دورش را ببرید.

سپس مانند عکس زیر تکه ای از کاغذ شابلون عدد ۲ را روی کیک بگذارد و آن تکه از کیک را ببرید.

کیک تولد خانگی

کیک تولد خانگی

به همین ترتیب بقیه کار را مانند عکس کیک زیر ادامه دهید و تکه های کیک  را کنار هم روی زیر کیکی یا یک سینی قرار دهید.

توجه کنید که صفحه زیر کیک تا آخر زیر آن باقی می ماند.

کیک تولد خانگی

کیک تولد خانگی

طرز  تزیین کیک تولد خانگی:

حال روی کیک را با خامه های آماده مانند عکس زیر بپوشانید. چون نهایتا روی کیک پوشانده می شود، لازم نیست سطح کیک خیلی صاف باشد و برای همین توسط افراد مبتدی می تواند به راحتی انجام شود.

تهیه کیک تولد خانگی

تهیه کیک تولد خانگی

 

در این مرحله اسمارتیز – یا ترافل، شکر رنگی ، پاستیل و…- را روی کیک بگذارید.

کیک تولد خانگی شما آماده است.

همچنین اگر شما کیک شکلاتی پخته باشید، می توانید مانند اولین عکس این صفحه، روی ان را با شکلاتهای آماده بپوشانید و دورش را با خوراکی های شیرین رنگی تزیین کنید.

 

حال طرز تهیه کیک تولد خانگی برای اعداد دیگر را در عکس های زیر ببینید:

طرز تهیه کیک تولد اعداد – از صفر تا ۳  - با قالبهای معمولی:

کیک تولد خانگی

کیک تولد خانگی

 

طرز تهیه کیک تولد اعداد – از چهار تا هفت – با قالبهای معمولی:

تزیین کیک تولد

تزیین کیک تولد

طرز تهیه کیک تولد اعداد –  هشت و نه – با قالبهای معمولی:

تزیین کیک تولد

تزیین کیک تولد

tala بازدید : 78 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

drg

 

47927167183733768078 04955050866830319961

———————————————————————————————————————————————————-

uk u tyh tdj Round white Hello Kitty cake with pink bow l Pink two tiers Hello kitty cat with floral cake decors with Hello Kitty cake topper95006198814162446873  re rf Hot pink Hello Kitty with cat white face with lily flowers fgj drg  castle-kids-birthday-cake-ideas Toy Story Characters Cake   toystory2-cake-resize-wm vg White pink Hello Kitty cakes photos التا 25016-438x url لاال 74518418886727927585 85945048616568250384 91660500419787901795 15494667605398184843 27348154942306072990  03310891346089670667 images

tala بازدید : 24 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

در این مجموعه شما می توانید نمونه هایی از تصاویر دکوراسیون و تزئینات جشن تولد را تماشا کنید .

 

آهنگ جشن تولد,عکس جشن تولد

 

دکوراسیون و تزئینات جشن تولد

 

آهنگ جشن تولد,عکس جشن تولد

 

دکوراسیون و تزئینات جشن تولد

 

آهنگ جشن تولد,عکس جشن تولد

 

دکوراسیون و تزئینات جشن تولد

 

تزئینات جشن تولد, دکوراسیون جشن تولد

 

دکوراسیون و تزئینات جشن تولد

 

آهنگ جشن تولد,عکس جشن تولد

 

دکوراسیون و تزئینات جشن تولد

 

تزئینات جشن تولد, دکوراسیون جشن تولدتزئینات جشن تولد, دکوراسیون جشن تولد

 

دکوراسیون و تزئینات جشن تولد

 

آهنگ جشن تولد,عکس جشن تولد

tala بازدید : 35 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر می خواهید کیک تولد را در خانه تزیین کنید،

انواع تزئین کیک تولد خانگی در منزل را با کمک میوه ها – با و بدون خامه -در ادامه ببینید:

 

اگر می خواهید کیک تولد را بدون خامه تزیین کنید، سه مدل اول این نوشته برای شماست!

توت فرنگی یکی از بهترین انتخابها برای تزیین کیک با میوه در منزل است چون این میوه  وقتی بریده شود، شکل زیبایی دارد و چیدمان آن  برای کیک های مستطیلی یا گرد، آسان و زیباست.

نمونه ای از تزئین کیک  شکلاتی / کاکائویی با خاک قند و توت فرنگی را در عکس زیر می بینید:

 

تزئین کیک کاکائویی با مواد ساده ، خاکه قند و توت فرنگی:

تزئین کیک تولد

تزئین کیک تولد

یکی از راه های جالب برای تهیه وتزیین کیک تولد خانگی با میوه، پوشاندن سطح کیک با انواع میوه هاست. میوه ها را یک در میان از رنگهای مختلف انتخاب کنید تا نمای کیک شما مثل عکس زیر زیبا شود:

 

تزیین کیک تولد

تزیین کیک تولد

 

تزئین کیک تولد در منزل با بیسکوئیت و میوه:

تزئینات کیک با این روش  قبلا در کودک سیتی آموزش داده شده، آموزش مرحله به مرحله این نوع از تزئین را از اینجا ببینید.

تزیین کیک تولد

تزیین کیک تولد

 

در مدلهای زیر، تزئین کیک تولد خانگی با خامه و میوه انجام شده، آموزش درست کردن خامه در انتهای این صفحه آمده است.

یکی از سختی های تزئین کیک با خامه، صاف کردن سطح خامه است، ولی وقتی سطح کیک را با خامه بپوشانید، نیازی به مهارت در خامه کشی ندارید و شما هم می توانید یک کیک زیبا مانند کیکهای قنادی ها درست کیند.

تزئین کیک در خانه

تزئین کیک در خانه

طرز تزئین کیک تولد خانگی برای بچه ها با خامه و میوه به شکل صورت:

 

 تزیین کیک تولد بچه

تزیین کیک تولد بچه

 

 

تزیین کیک تولد در خانه با استفاده از توت فرنگی و بیسکوئیت نگرو:

تزیین کیک تولد در منزل

تزیین کیک تولد در منزل

کلاس تزیین کیک

برای ثبت نام در کلاس های تزیین و پخت کیک آرا اینجا کلیک کنید.

 

طرز تهیه خامه کیک تولد ( برگرفته از سایت بیتوته):

 

مواد لازم :

پودرقند= به مقدار لازم، حدود ۴۰۰ گرم

خامه= ۶ بسته ۲۰۰ گرمی

وانیل=هر بسته ۲۰۰ گرمی خامه،یک چهارم قاشق چای خوری وانیل

 

برای تهیه ی خامه کیک تولد،خامه, پودرقند,سفت کننده خامه و وانیل را در ظرفی ریخته و با همزن برقی ۳ تا ۴ دقیقه میزنیم و بعد از آن در یخچال به مدت ۱ تا ۲ ساعت میگذاریم و در ظرف خامه را هم میگذاریم،تا خنک شود و بعد از آن از یخچال خارج میکنیم و با دور تند میزنیم تا خامه سفت شود (اگر خامه را زیاد بزنید زود میبرد و تبدیل به کره میشود)تا خامه سفت شود،طوری که روی خامه خطهای همزن بیفتد.یا خامه را از قبل بگذارید در یخچال تا خنک شود و بعد با سفت کننده خامه و وانیل مخلوط کنید و با همزن بزنید تا فرم بگیرید تقریبا ۵ تا ۶ دقیقه.

 

 

درباره ما
ایده های تولد و تزئین تولد و بادکنک آرایی و غیره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 261
  • بازدید کلی : 7,146